• czw.. paź 6th, 2022

W żółtym ci do twarzy

ByRedaktor wyf.pl

cze 3, 2019

Warto chętniej sięgać po owoce i warzywa w żółtym kolorze. Kuszą one smakiem i optymistycznym wyglądem, więc często lądują na naszych talerzach. To dobry wybór, bo oprócz wyżej wymienionych walorów produkty te mają wiele właściwości prozdrowotnych.
Zacznijmy od bananów. Zawierają ogromną wręcz dawkę potasu. Są źródłem magnezu, żelaza, wielu witamin. Jedz banany, jeśli jesteś narażona na stres, owoce te eliminują jego skutki.
Chrup żółtą paprykę. Dzięki składnikom w niej zawartych chronimy wzrok. Warzywo to jest też źródłem witaminy B, wapnia i potasu.
Sięgaj często po cytrynę. Zawiera duże ilości witaminy C, która zwiększa naszą odporność. Ciepła woda z cytryną pomaga oczyścić wątrobę i jelita. Znajdziemy w niej także cenną witaminę A, która występuje w niewielu innych produktach.
Zaproś na swój talerz żółtą cukinię. To bogactwo witamin C, A, K. Zawiera bardzo dużo soli mineralnych. Świetnie wpływa na naszą odporność. Do tego cukinia jest naprawdę niskokaloryczna, więc chętnie będą sięgać po nią osoby na diecie.